CASC HJC RPHA 100.000 PERSONES (2024)
CASC HJC RPHA 100.000 PERSONES (2024)
CASC HJC RPHA 100.000 PERSONES (2024)
CASC HJC RPHA 100.000 PERSONES (2024)
  • -17%
CASC HJC RPHA 100.000 PERSONES (2024)
CASC HJC RPHA 100.000 PERSONES (2024)
CASC HJC RPHA 100.000 PERSONES (2024)
CASC HJC RPHA 100.000 PERSONES (2024)

CASC HJC RPHA 100.000 PERSONES (2024)

HJC RPHA
18272811
826,42 € 999,90 € -17%
Impostos inclosos
Time left

Color

Talla
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • 2XL

 

Casc HJC RPHA 1 Red Bull Austin GP MC-21.

El nou casc racing RPHA 1 està homologat segons les normes de curses de la FIM (FRHPhe-01) i la nova normativa ECE 22.06.

El RPHA 1 és el mateix model que utilitzen els pilots de HJC tant en MotoGP com en WorldSBK.

Destaca per oferir una avançada aerodinàmica i ofereix un excel·lent aïllament acústic.

El casc dissenyat i desenvolupat en MotoGP, ara disponible per a tots els pilots.

Calota exterior PIM+ (Premium Integrated Matrix Plus) fabricada en carboni i carboni / teixit híbrid de vidre. Aquest compost permet que el casc ofereixi gran resistència als impactes amb un pes molt reduït.

4 mides de calota per a un ajust òptim.

Sistema avançat de canalització de la ventilació ACS: tot el flux d' aire és conduït de la part frontal a la posterior, expulsant cap a fora la calor i la humitat. Disposa d' entrades d' aire a la zona de la mentonera i a la zona superior i d' extractors d' aire totalment integrats a la zona posterior per extreure la humitat i l' aire calent de l' interior del mateix.

La pantalla HJ-35 ofereix una protecció UV del 99%. Disposa de tractament anti-ratllades i disposa de doble sistema de bloqueig. Incorpora suports per a Tear-Off i Pinlock 120 inclòs.

Nou mecanisme per canviar la pantalla que permet muntar i desmuntar la pantalla de forma simple, ràpida i sense eines.

Sistema de tancament evolucionat.

Encoixinat interior Silvercool fabricat en avançat teixit antibacterioà molt transpirable i d' assecament ràpid. Tots els encoixinats són extraïbles i rentables.

El disseny dels encoixinats laterals optimitzat per a usuaris d' ulleres.

Sistema d' extracció d' emergència de l' encoixinat lateral de la zona de les muscleres, que permet retirar de manera ràpida i senzilla els encoixinats.

Sistema de tancament de doble hebilla o doble D.

Cobreriu i cobrebarbilla inclosos.

Tear-offs Premium inclosos.

Accessori Aero per a extensió de l' aleró inclòs.

Preparat per a sistema d'hidratació (l'accessori es ven per separat).

Coixins d' emergència per a les muscleres.

8804269002001

16 altres productes en la mateixa categoria:

Producte afegit a favorits
Product added to compare.